Already Home - A Great Big World


Already Home - A Great Big World

You say love is what you put into it  
你说,爱情是你真正在乎的。
You say that I'm losing my will
你说,我正在丢失我的信念。
Don't you know that you're all that I think about?  
你不知道吗?我一直牵挂着你。
You make up a half of the whole
因为你占据着我生命的一半。

You say that it's hard to commit to it
你说,这件事很难承诺。
You say that it's hard standing still
你说,要坚持谈何容易。
Don't you know that I spend all my nights
你不知道吗?我的每个夜晚,
Counting backwards the days 'til I'm home? 
都在倒数着,直到我终于回到了家。
If only New York wasn't so far away
如果纽约不是那么遥远,
I promise the city won't get in our way
我保证,城市不会成为我们的阻碍。
When you're scared and alone, 
当你感到孤独,恐惧,
Just know that I'm already home
就想象着我已在家中陪伴着你吧。

I say that we're right in the heart of it
我说,我们正身处其中,
A love only we understand
一种只有我们两人理解的爱情。
I will bend every light in this city
我愿将这城市中的每一束灯光转向,
And make sure they'reyou
然后确保它们照耀着你。
If only New York wasn't so far away  
如果纽约不是那么遥远,
I promise the city won't get in our way
我保证,城市不会成为我们的阻碍。

When you're scared and alone, 
当你感到孤独,恐惧,
Just know that I'm already home
就想象着我已在家中陪伴着你吧。

When life takes its own course
当生活开始磨练我们,
Sometimes we just don't get to choose
有时,我们真的无法选择。
I'd rather be there next to you
但我真的想陪伴在你身边。
Promise you'll wait for me, wait for me
答应我,你会等着我,等着我
Wait 'til I'm home
直到我回家的那天!

All I have is this feeling inside of me
我内心充满了一种情感,
The only thing I've ever known
这是我唯一清楚的事。
If only New York wasn't so far away
如果纽约不是那么遥远,
I promise the city won't get in our way
我保证,城市不会成为我们的阻碍。
When you're scared and alone, 
当你感到孤独,恐惧,
Just know that I'm already home
就想象着我已在家中陪伴着你吧。
If only New York wasn't so far away
如果纽约不是那么遥远,
I will be there every step of the way
我就会在那,在回家路上的每一步。
When you're scared and alone, 
当你感到孤独,恐惧,
Just know that I'm already home
就想象着我已在家中陪伴着你吧。
Just know that I'm already home
请相信,其实我一直都在你的左右... 

评论
热度(2)

© Hush! / Powered by LOFTER